Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Renault

 RSF1
Renault
Renault
Ονομασία ομάδας
Renault Sport Formula One Team
Κεντρικά
Enstone, Ηνωμένο Βασίλειο
Επικεφαλής
Cyril Abiteboul
Τεχνικός διευθυντής
Bob Bell
Σασί
R.S.18
Μονάδα ισχύος
Renault
Πρώτη συμμετοχή
1986
Παγκόσμια πρωταθλήματα
2
Καλύτερος τερματισμός
1 (x20)
Pole Position
20
Ταχύτεροι γύροι
13

Δεν είναι λίγα τα σαράντα χρόνια στη Formula 1, είτε ως ομάδα είτε ως προμηθευτής κινητήρων. Καινοτομίες όπως το τούρμπο στην F1 οφείλονται στη Renault, που μπορεί να μην έφτασε ποτέ το επίπεδο άλλων εργοστασίων, αποτελεί ωστόσο ένα ιδιαίτερο κομμάτι για το άθλημα, καθώς έχει υπάρξει αρωγός στην κατάκτηση πρωταθλημάτων, ενώ έχει γνωρίσει και η ίδια επιτυχίες, τη διετία 2005-2006, με τον Fernando Alonso. Η αποχώρηση και μετονομασία της ομάδας σε Lotus την έβγαλε από το προσκήνιο για μερικά χρόνια, όμως τη σεζόν του 2016 ελήφθη η μεγάλη απόφαση, το Enstone να ντυθεί ξανά στα κίτρινα της γαλλικής ομάδας. Τα ρίσκα είναι πολλά, όμως πλέον η Renault μπαίνει στη φάση που θα ξεκινήσει να παίρνει τα αποτελέσματα που θέλει, αργά, αλλά σταθερά. Με ένα δίδυμο οδηγών ελπιδοφόρο και ταλαντούχο και με ένα τεχνικό team του οποίου ηγείται ο πολύπειρος Bob Bell, η επιτυχία είναι μονόδρομος για τους Γάλλους.

Nico Hulkenberg
27

Nico Hulkenberg

Από το 2010, ο Nico Hulkenberg είχε καταφέρει να τραβήξει τα βλέμματα πάνω του, με την εντυπωσιακή pole στη βροχερή Βραζιλία, για λογαριασμό της Williams. Έκτοτε, ο Γερμανός ακόμη ψάχνει το επόμενο μεγάλο επίτευγμα στην καριέρα του, καθώς μετρά 137 συμμετοχές χωρίς να έχει ανέβει στο βάθρο. Βέβαια, η ταχύτητα και η σταθερότητα που έχει επιδείξει αποτελούν και τα μεγάλα του «όπλα», τόσο στο πέρασμά του από τη Sauber όσο και από τη Force India. Πλέον βρίσκεται στη Renault, με την οποία μοιράζονται την ίδια δίψα για διακρίσεις.

Carlos Sainz
55

Carlos Sainz

Μέλος της ακαδημίας της Red Bull Racing, o γιος του δύο φορές πρωταθλητή στο WRC, Carlos Sainz, ξεκίνησε το 2015 (μαζί με τον Max Verstappen) την καριέρα του στην F1, στην ομάδα της Toro Rosso. Ωστόσο, η έλλειψη προοπτικής για άνοδο στη μεγάλη ομάδα ήταν μηδαμινή και η πρόταση της Renault πραγματικό θέλγητρο στα μέσα του 2017. Έτσι, από το GP της Ιαπωνίας πήρε τη θέση του Jolyon Palmer στη γαλλική ομάδα, και φέτος ξεκινά την πρώτη του πλήρη χρονιά με τα κίτρινα, σε μια προσπάθεια να παλέψει για κάτι παραπάνω από τον απλό τερματισμό στους βαθμούς.