Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Ferrari

 RSF1
Ferrari
Scuderia Ferrari
Ονομασία ομάδας
Scuderia Ferrari
Κεντρικά
Maranello, Ιταλία
Επικεφαλής
Maurizio Arrivabene
Τεχνικός διευθυντής
Mattia Binotto
Σασί
SF71H
Μονάδα ισχύος
Ferrari
Πρώτη συμμετοχή
1950
Παγκόσμια πρωταθλήματα
16
Καλύτερος τερματισμός
1 (x234)
Pole Position
210
Ταχύτεροι γύροι
250

Η πλέον επιτυχημένη και ιστορική ομάδα του grid ακούει στο όνομα «Scuderia Ferrari». Με συνεχή παρουσία στην F1 από τον πρώτο κιόλας αγώνα, οι Ιταλοί έχουν πανηγυρίσει δεκαέξι τίτλους Κατασκευαστών, με το εμβληματικό κόκκινο στα μονοθέσιά τους να χαρακτηρίζει την πορεία τους στο χρόνο. Σπουδαίοι οδηγοί, θρύλοι του σπορ, όπως είναι ο John Surtees, o Phil Hill, o Niki Lauda, ο Alain Prost, και φυσικά ο Michael Schumacher, έχουν οδηγήσει για λογαριασμό της. Κοινός παρονομαστής για όλους το θέλγητρο του cavallino rampante, το οποίο ο Enzo Ferrari όρισε ως έμβλημα της εταιρείας του, πίσω στο 1947. Είναι μαγικό να οδηγείς για τη Ferrari, όπως έχουν τονίσει πολλές φορές. Όμως, κάθε αυτοκρατορία έχει την ακμή και την παρακμή της, και η Scuderia δεν αποτελεί εξαίρεση, αφού, μετά τις επιτυχίες που γνώρισε από το 2000 έως και το 2008, έχει περάσει σε μια νέα φάση, αρκετά δύσκολη, καθώς η κυριαρχία των Red Bull και Mercedes την έχει αφήσει μακριά από το ρόλο του πρωταγωνιστή που τόσο πολύ αποζητά την τελευταία δεκαετία.

Sebastian Vettel
5

Sebastian Vettel

Ήρθε στη Ferrari για να την επαναφέρει στα ψηλά, να της χαρίσει έναν τίτλο έπειτα από πολλά χρόνια ανομβρίας. Ακόμη παλεύουν στο Maranello, χτίζοντας μια ομάδα γύρω από τον τετράκις Παγκόσμιο Πρωταθλητή, που την τετραετία 2010-2013 έμοιαζε να μην έχει αντίπαλο - και όταν είχε, κατάφερνε να τον κερδίσει. Πλέον, έχει το δύσκολο έργο να κατακτήσει έναν τίτλο με τη Scuderia απέναντι στην πανίσχυρη Mercedes, αν και έφτασε κοντά στο να το καταφέρει το 2017.

Kimi Raikkonen
7

Kimi Raikkonen

Ο τελευταίος πρωταθλητής της Ferrari βρίσκεται στη δύση της καριέρας του, μιας καριέρας που δε στρώθηκε με ροδοπέταλα, αλλά σίγουρα έχει πολλές όμορφες στιγμές. Η αρχή έγινε με τη Sauber το 2001, ακολούθησε η McLaren -σε μια θητεία γεμάτη αναποδιές-, για να έρθει η Ferrari και ο τίτλος του 2007. Η διετής αποχή λειτούργησε ως «reset» για τον Φινλανδό, που επέστρεψε για λογαριασμό της Lotus και μετά γύρισε στην ομάδα με την οποία γεύτηκε τη μεγαλύτερη επιτυχία της καριέρας του.